فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

رئال مادرید در یک بازی تماشایی و عجیب توانست که سیتی را در دقیقه 90 با گل کریستیانو رونالدو شکست دهد

 

Real Madrid celebrate Manchester City win
 

 رئال مادرید و منچسترسیتی در روز نخست رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان دیداری را برگزار کردند که به نظر می‌رسد از همین حالا بتوان آن را یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دیدارهای این فصل دانست!

رئال مادرید در این دیدار در حالی پیروز شد که در دقیقه 90 برای اولین بار از حریف پیش افتاد. آنها بردی دیرهنگام به دست آوردند، اما این برد در بهترین موقع برایشان از راه رسید تا بتوانند اندکی از مشکلات این فصل خود فاصله بگیرند.

رئال بازی را توفانی آغاز کرد و منچسترسیتی هم به حملات پراکنده دست می‌زد. کریس رونالدو در دقایق ابتدایی چند بار با شوت‌های خوبش از راه دور خطرساز شد اما جو هارت به‌سادگی تسلیم نمی‌شد. یک بار هم گونسالو ایگواین با هارت تک به تک شد اما دروازه‌بان سیتی باز هم عالی عمل کرد.

رئال در نیمه دوم هم کار را عالی آغاز کرد و یک بار آنخل دی‌ماریا و دو بار مارسلو با شوت از راه دور دروازه هارت را به‌شدت تهدید کردند.

اما اتفاقات اصلی دیدار در بیست دقیقه پایانی آن روی داد. ابتدا سیتی در دقیقه 69 به گل رسید. یحیی توره با قدرت بدنی توپ را گرفت، آن را قدرتمندانه و فوق‌العاده در فضای خالی به پیش برد و در نهایت با پاسی عالی ادین ژکو تازه‌وارد را صاحب توپ کرد. ژکو با ایکر کاسیاس تک به تک شد و توپ را در زاویه موافق به گل تبدیل کرد.

مارسلو در دقیقه 76 با شوت دیگری که از راه دور زد بازی را به تساوی کشاند. جو هارت به سمت توپ او شیرجه رفته بود اما توپ در میانه راه به ونسان کمپانی برخورد کرد و با تغییر مسیری اندک وارد دروازه شد.

سیتی باز هم حمله کرد و در دقیقه 85 به گل رسید. ضربه‌ای ایستگاهی از سمت راست برای سیتی گرفته شد. الکساندر کولاروف پشت توپ ایستاد و در حالی که به نظر می‌رسید قصد او سانتر بوده، توپ را ارسال کرد و ضربه‌اش از تمامی بازیکنان حاضر در محوطه جریمه گذشت و در گوشه دورتر وارد دروازه شد.

تنها دو دقیقه بعد بود که کریم بنزما که جانشین ایگواین شده بود روی پاس عالی دی‌ماریا صاحب توپ شد، کمپانی را با یک ضربه به سر توپ از پیش رو برداشت و با شوتی دیدنی از زاویه‌ای دشوار دروازه هارت را گشود.

سرانجام رونالدو در دقیقه 90 زهر خود را ریخت. او توپ را در گوشه محوطه جریمه گرفت، و در حالی که کمپانی و یک مدافع دیگر را پیش رو می‌دید ضربه‌ای کات‌دار به توپ زد. ضربه او به خوبی شوت‌های پیشینش نبود اما هارت دید خوبی نداشت و توپ از کنار دست او به درون دروازه رفت تا رونالدو در یک سو و ژوزه مورینیو در سویی دیگر شادی بسیاری از خود نشان دهند، در حدی که مورینیو به درون زمین دوید و خود را روی چمن سراند!

 



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:احتمال نهایی شدن انتقال مودریچ به رئال در آمریکا,,,,,, توسط amin babaei |

 


 

واران: برنامه ای برای ترک رئال ندارم

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

 

 

Raphael Varane, Carlos Tevez, Real Madrid, Manchester City
 

رافائل واران، مدافع رئال مادرید، که در دیدار سه شنبه شب مقابل منچسترسیتی برای اولین بار در این فصل برای کهشکانی ها به میدان رفت، شایعه جدایی اش از این باشگاه را رد کرد.

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" از بودن در رئال خوشحال هستم. طبیعی است که من هم دوست دارم بازی کنم. هر روز به سختی تمرین می کنم. برنامه ای برای جدایی از رئال ندارم. یک پیش فصل معمولی را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل است که تاکنون بازی نکردم اما مورینیو از من حمایت می کند."

او همچنین در مورد بازی مقابل منچسترسیتی گفت:" بازی در این دیدار برای من بسیار مهم بود. مورینیو از من پرسید آماده هستم و من پاسخ مثبت دادم.   

او به من گفت باید با 100 درصد توان بازی کنم. امیدوار بودم در یک دیدار مهم به میدان بروم و این دیدار دقیقا همانی بود که می خواستم.

دیدار دشواری بود اما باید با چنین مسائلی در فوتبال کنار بیاییید. من همیشه آماده بازی هستم."

او همچنین از صحبت های دلگرم کننده په په تشکر کردم و گفت:"  په په خیلی با من صحبت کرد. او هدایت کننده من در زمین بود و من به این خاطر از او متشکرم."

 



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 شهريور 1391برچسب:بنفیکا 5-2 رئال مادرید / اسیر در چنگال عقاب !, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:دانلود مراسم افتتاحیه یورو 2012,,,,یورو 2012, توسط amin babaei |

ویدئوی کامل مراسم جشن قهرمانی رئال مادرید از سی و دومین قهرمانی در لالیگا در برنابئو به مدت 1:14:49 و حجم 564 مگابایت ، تقسیم شده در سه پارت بدین شرح می باشد . نرم افزار مناسب برای دیدن فایل ها و نصب برنامه و وصل کردن قسمت ها به هم ، VLC Media Player می باشد .

 





ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1386برچسب:دانلود مراسم کامل قهرمانی رئال مارید در لالیگا در سال 2012,,,,,جشن فهرمانی, توسط amin babaei |

 

هدف مورینیو از تماشای دیدار برزیل- دانمارک؛ زیر نظر گرفتن لوکاس

یوونال یوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو، هفته گذشته اعلام کرد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، برای ارائه پیشنهاد برای خرید این هافبک 19 ساله با او تماس گرفت

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

 به گزارش نشریه آ.اس، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، برای دیدن بازی لوکاس، هافبک سائو پائولو، دیدار تیم های ملی برزیل و دانمارک را از نزدیک تماشا کرد.

یوونال یوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو، هفته گذشته اعلام کرد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، برای ارائه پیشنهاد برای خرید این هافبک 19 ساله با او تماس گرفته  و روز شنبه نیز مورینیو به هامبورگ رفت تا بازی لوکاس را از نزدیک تماشا کند.

الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو، از طریق توئیتر اعلام کرده بود که او بازی تیم های برزیل- دانمارک را در ورزشگاه تماشا خواهد کرد اما در مورد اینکه آقای خاص بازی لوکاس را زیر نظر خواهد داشت، چیزی ننوشت.

لوکاس در این دیدار که با پیروزی 3-1 برزیل به پایان رسید، تا دقیقه 82 در زمین بود و سپس جای خود را به ژولیانو داد.

این ستاره جوان تا سال 2015 با سائوپائولو قرار دارد و این باشگاه به تازگی پیشنهاد باشگاه های اینتر و چلسی برای خرید او را رد کرد.

 

 



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:مورینیو به دنبال جذب لوکاس, توسط amin babaei |

 

 

گزارش تصویری: بهترین لحظات رونالدو و رئال در این فصل

رئالی ها با پیروزی شب گذشته مقابل بیلبائو، قهرمانی شان را قطعی کردن

 

Cristiano Ronaldo, José Mourinho - Real Madrid
 

- رئال سرانجام به سلطه بارسا بر رقابت های لالیگا پایان داد و با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائوقهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کرد.

در حالی که اکنون هواداران رئال خود را برای جشن قهرمانی در میدان سیبلس آماده می کنند، شما در اینجا می توانید لحظات خاطره انگیز رئالی ها در رقابت های این فصل را در اینجا ببینید.



رئال ها فصل را با پیروزی مقابل ساراگوسا آغاز کردند


اولین شکست فصل در خانه لوانته


پیروزی شش گله مقابل رایووایکانو و هت تریک رونالدو

یک پیروزی دشوار در خانه والنسیا


خوشحالی دی ماریا از گلزنی در دربی؛ رئال 4-1 همشهری اش را در هم کوبید


سریع ترین گل بنزما در لالیگا هم نتوانست مانع از شکست رئال شود


با درخشش رونالدو،، رئال شکست در ال کلاسیکو را فراموش کرد


بعد از هو کردن تماشاگران، شایعات زیادی در مورد آینده مورینیو منتشر شد


کاکا به روزهای خوبش برگشت و الهام بخش رئال در پیروزی مقابل ساراگوسا و اسپانیول بود


با ضربه پشت پای رونالدو، رئال 1-0 رایو را شکست داد


پیام های حمایت برای موامبا و آبیدال


سه تساوی در 5 بازی، اختلاف در صدر را به 4 امتیاز کاهش داد


رونالدو با دو ضربه جادویی، هفتمین هت تریک فصل را رقم زد



با پیروزی مقابل بارسا در نوکمپ، رئال گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت



ایگواین در دیدار با بیلبائو گلزنی را آغاز کرد



هیجان رئالی ها از پیروزی 3-0 در سن مامس


جشن رئالی ها با طعنه به بارسا  و پپ

 



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:رئال قهرمان شد,,,,,,,,,,,,,, توسط amin babaei |
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 8 خرداد 1391برچسب:کلیپ زیبا تکنیکی کریس رونالدو, توسط amin babaei |

 

مورینیو: آنهایی که پنالتی خراب کردند، همان هایی بودند که جگر داشتند؛در رئال می مانم

مربی رئال از بدشانسی تیمش و برنامه سنگین رقابتهای لالیگا گلایه کرد

 

 

UEFA Champions League:  Real Madrid vs Bayern Munich ,Iker Casillas & Jose Mourinho
 

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار 4شنبه شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شدت ناراحت بود. با وجود برد 1-2 تیمش، با توجه به نتیجه بازی رفت، بازی به پنالتی کشیده شد و رئال در رسیدن به فینال رقابتهای لیگ قهرماانان اروپا ناکام ماند و مورینیو درپایان این مسابقه از حذف تیمش ناراحت بود. او درکنفرانس خبری گفت:« برای یک تیم سخت است که درطول دو سال به دو نیمه نهایی برسد.برای یک مربی هم سخت است که در 8 سال در 6 نیمه نهایی حضور داشته باشد. اما ما شایستگی صعود به فینال را داشتیم. بایرن شانس بیشتری داشت.»

مربی رئال درادامه صحبتهایش گفت:« یک بحث، بحث بازی کردن برای قهرمانی در یک تورنمنت است و بحث دیگر این نیست. بازیکنان من فوق العاده اند ولی ما اندکی شادابی و قبراقی فیزیکی کم داشتیم. فقط کسانی که پنالتی را زدند لغزیدند و قطعا من نلغزیدم. البته باید بگویم که آنهایی که پنالتی ها را زدند، همان کسانی هستند که جگر پنالتی زدن را داشتند. بعد از ناراحتی شنبه شب ضد مادریدی ها، امروز آنها شاد شده اند.»

مورینیو ادامه داد:« آنها سوپرمن های واقعی هستند و من ناراحت شدم که مردم فراموش نکرده اند که مسی هم یک پنالتی سرنوشت ساز را خراب کرد. امروز هم سه بازیکن ما پنالتی هایشان را خراب کردند. می خواستید تا زمانی که بازیکنان می میرند بازی ادامه پیدا کند؟ این حد و مرز نهایی اش بود. »

درادامه صحبتهای مورینیو که در وب سایت روزنامه مارکا بازتاب یافت می خوانیم: « در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پنجم لیگ برتر مقابل تیم دوم بوندس لیگا بازی خواهد کرد. من در جدول برنامه های لیگ ایتالیا، چیزهایی را از جمله برگزاری بعضی از بازیها در روز جمعه را تغییر دادم ولی اینجا در اسپانیا به نظرات من گوش نمی کنند. اگر ما در لالیگا قهرمان شویم فوق العاده خواهد بود ولی ما خواسته های بیشتری داریم. فضای زیادی برای رشد پیش روی ماست.»

آقای خاص ادامه داد: « من در رئال خواهم ماند. اگر درکنار هم بمانیم این تیم و این باشگاه فضای زیادی برای پیشرفت دارد. »

این مربی پرتغالی ادامه داد:« بازیکنان باید همسرها و فرزندانشان را ببوسند و با سربلندی ورزشگاه را ترک کنند. من فشاری که روی بازیکنانم بود رالمس می کنم  من از شادی دیگران بیشتر از شادی خودم لذت می برم و این حذف برایم دردناک بود؛ چون بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودند.ما 4 بازی دیگر تا پایان این فصل فاصله داریم و باید 6 امتیاز کسب کنیم. حالا تنها هستیم و به آنچه می خواستیم به تنهایی رسیدیم. اگر قهرمان شویم، فصل را به خوبی به پایان برده ایم.»

مورینیو همچنین درتمجیداز رونالدو گفت:« رونالدو فوق العاده است.من او را با مسی مقایسه نمی کنم. البته ما راجع به دو بازیکن بزرگ صحبت می کنیم. من می گویم که کریس امسال بهتر از مسی خواهد بود.»

 

 



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:مورینیو : در رئال میمانم, توسط amin babaei |

 

 

اوزیل: تا آخر عمرم در رئال بازی می کنم

اين ملي پوش آلماني در تابستان 2010 از وردربرمن به رئال پيوست و از آن زمان به يکي از بازيکنان کليدي سفيدها تبديل شد.

 

 مسوت اوزیل، هافبک آلمانی رئال مادرید، اعلام کرد می خواهد تا پایان دوران فوتبالش در این باشگاه بماند. 
 این ملی پوش آلمانی در تابستان 2010 از وردربرمن به رئال پیوست و از آن زمان به یکی از بازیکنان کلیدی سفیدها تبدیل شد. 
 او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" می خواهم دوران فوتبالم را در رئال به پایان برسانم." 
 این بازیکن ترک تبار همچنین در مورد رابطه خود با مورینیو صحبت کرد وسرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد. 
 " او با من زیاد صحبت می کند و همیشه هم حامی من است. او این احساس را به من می دهد که بازیکنی مهمی برای رئال هستم. 
 من از اعتمادی که او به من نشان می دهد، بسیار متشکر هستم. من برای اینکه بتوانم بهترین بازی ام را انجام دهم، به حمایت او نیاز دارم." 
 این ستاره 23 ساله در رقابتهای این فصل از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و در 19 دیدار این فصل لالیگا، 13 پاس گل داد.

 



نوشته شده در تاريخ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اوزیل" در رئال میمانم, توسط amin babaei |

 

 

آشنایی با باشگاه رئال مادرید (1902-)

باشگاه رئال مادرید در سال 1902 در اسپانیا تاسیس شد.

پایه‌ اولیه‌ این باشگاه در سال 1895 شکل گرفت، جایی که یک سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه آموزشی آزاد تاسیس کردند و روزهای یکشنبه در منطقه مونک لوا به بازی فوتبال پرداختند.

در سال 1900 این موسسه به دو بخش باشگاه اسپانیایی مادرید و باشگاه جدید فوتبال مادرید تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه جولیان پالا سیوس بود که پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به خوان پادروس روبیو داد.

نخستین جام کسب شده توسط رئال مادرید، 3 سال پس از تاسیس باشگاه و در سال  1905 بود جایی که آنها در ورزشگاه چامارتین قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

سانتیاگو برنابئو یسته در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او، ورزشگاه رئال که در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد.

همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی را در پیش گرفت و آلفردو دی استفانو را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود که بازیکنانی با چند ملیت در ترکیب خود داشت.

سال 1955 بود که به همت گابریل هانوت نویسنده‌ ورزشی نشریه اکیپ فرانسه و هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان کشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد.

این باشگاه تا سال 2008 میلادی 31 بار قهرمان لالیگا، 17 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 9 بار قهرمان جام قهرمانان اروپا، 2 بار قهرمان جام یوفا و 3 بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده و پر افتخارترین و ثروتمندترین باشگاه جهان است.

طی مراسمی که در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود کرده است

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:تاریخچه رئال مادرید, توسط amin babaei |